Promocje
Płyta gazowa do zabudowy 60 cm WHITE PDV7060wh
Płyta gazowa do zabudowy 60 cm WHITE PDV7060wh
849,00 zł 599,00 zł
szt.
Wypiekacz do chleba PC5510
Wypiekacz do chleba PC5510
399,00 zł 299,00 zł
szt.
Depilator IPL PERFECT SKIN IL3000
Depilator IPL PERFECT SKIN IL3000
559,00 zł 399,00 zł
szt.
Wyciskarka do cytrusów ze stali nierdzewnej CE3520
Wyciskarka do cytrusów ze stali nierdzewnej CE3520
249,00 zł 199,00 zł
szt.
Chłodziarko-zamrażarka wolnostojąca LTR3047bc
Chłodziarko-zamrażarka wolnostojąca LTR3047bc
999,00 zł 779,00 zł
szt.
Chłodziarko-zamrażarka wolnostojąca podblatowa LT3560bc
Chłodziarko-zamrażarka wolnostojąca podblatowa LT3560bc
1 099,00 zł 869,00 zł
szt.
Chłodziarko-zamrażarka wolnostojąca  SIDE by SIDE LA7383bc
Chłodziarko-zamrażarka wolnostojąca SIDE by SIDE LA7383bc
4 599,00 zł 3 679,00 zł
szt.
Produkt dnia
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY


Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.


Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład formularzem wysłanym pocztą lub pocztą elektroniczną na adres:


CONCEPT POLSKA Sp. z o.o.
ul. Ostrowskiego 30
53-238 Wrocław
TEL: +48 71 339 04 44
e-mail: sales@my-concept.pl


Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz zwrotu dostępny tutaj.


Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY


W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. W przypadku odstąpienia od umowy konsument ponosi bezpośrednie koszty wysyłki towaru do sprzedawcy.

 


Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób
inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Reklamacje

 

Wszystkie produkty marki Concept są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta. Czas trwania oraz szczegółowe warunki uzależnione są od modelu produktu.

 

WSZYSTKIM NASZYM KLIENTOM OFERUJEMY GWARANCJĘ TYPU DOOR TO DOOR tzn. po odbiór uszkodzonego sprzętu wysyłamy na nasz koszt firmę kurierską.

 

1. W przypadku, gdy produkt okaże się wadliwy prosimy o kontakt. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:

 

1. telefonicznie pod numerem: 71 339 04 44 numer wewnętrzny 27

2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sales@my-concept.pl, serwis@my-concept.pl;

 

2. ZALECAMY podanie w opisie reklamacji: 

1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady

2. żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny oraz odstąpienia od umowy Sprzedaży, chyba że Sklep www.my-concept.pl niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta usunie wadę albo wymieni produkt wadliwy na wolny od wad. Ograniczenie nie ma zastosowania, jeżeli produkt uprzednio był już naprawiany albo został wymieniony na wolny od wad.

3. danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

 

3. KONSUMENT MA PRAWO:

1. skorzystać z gwarancji producenta na zasadach i warunkach określonych w dokumencie gwarancyjnym

2. złożyć reklamację z tytułu rękojmi.

Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

Więcej o reklamacjach i pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasad dostępu do tych procedur w naszym regulaminie – pkt. 6,7,8.

 

4. CENTRALNY SERWIS CONCEPT

 

ul. Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław

tel. +48 71 339 04 44 WEW. 27

e-mail: serwis@my-concept.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl